Gå til innhold
Arkivverket

[#23564] Tarje[i] Halvorsen., oppslag i Vinje Kyrkjebok


Gjest Aanund Olsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Eg er i beit for at nokon kunne slå opp i kyrkjeboka frå Vinje for meg. Eg har henne ikkje tilgjengeleg , og treng eit par opplysningar.Det gjeld ein Tarjei Halvorsen, fødd 1804 av foreldre Halvor Gundersen og Gyrid Tarjeisdtr.Tarjei fraus ihel i fjellet vinteren 1834. Han skal etter tradisjonen ha vore nygift då, og kona hans skal ha fått dottera Gyrid sama natta som han fraus ihel. Dottera eksisterer, og var fødd i 1834 i fylgje folketeljinga 1865.Men eg kjenner ikkje fødseldatoen, og eg veit heller ikkje namnet på mor hennes.Om det er nokon som har ein kyrkjebokkopi for handa, og som kunne skaffe meg desse opplysningane, skulle eg setje stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslak Bekhus

Tarjei er gift 13.04.1832 i Vinje med 'Berthe Ougundsdatter Smestad af Bøe' 25 år gamal. Dei hadde borna Gyrid f.12.07.1832 i Bjåi, døypt i Vinje og Tarjei f.09.03.1834 i Bjåi, heimedøypt og død 29.04.1834. Gravlagd i Vinje. Tarjei er død 08.03.1834 og gravlagd i Vinje 10 dagar seinare. 'Frøs ihiel på fieldet' står det i kyrkjeboka.Birte/Berte vart i 1840 gift med enkemann Halvor Olavson Bekhus (1785-1865) og ho døde på Bekhus den 24.10.1867. Sjå også Vinje og Rauland IV s.403Helsing Aslak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

tusen takk!akkurat det eg trong for å sleppe ein tur til Kongsberg!Skal ein forresten skrive Bekkhus eller Bekhus?beste helsingAanund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Jeg har mikrofilmene her hjemme 'in connection with' Telelaget i Amerika. Har nettopp sett paa kirkebokene og har funnet akkurat det samme som Aslak Bekhus! Hei til Aslak - han er seksmenning til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

En til: Gyri ble konf. Bekhus i 1847. Halvard og Berthe hadde minst dattera Ingeborg f. 1839 i juli. Ingeborg Halvorsdtr. ble konf. 1854. Berthe Augundsdtr. er foderaadsenke i 1865 paa Bekhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Aanund Olsnes

Hei Margareth,Takk for svara.Når du er skyld Adlak Bekkhus, er du truleg skyld meg også, ein stad langt atti ætta.Send meg gjerne ein mail, om du har lyst!aanund.olsnes@telefiber.nohelsingAa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.