Gå til innhold
Arkivverket

[#23579] Navy High School 1922


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg prøver å finne opplysningar om eigar av eit hitte-objekt med teksten 'Navy High School 1922, Stanley Drumm', funne i Nord-Noreg.Søk på Google førte meg til ei søkeside for ulike skular i USA, men det virka for meg som at ein måtte ha gått på skulen sjølv for å få ut noko, og eg har dessutan problem med å finne sida att.Nokon som har tips, eller som tilfeldigvis kjenner karen? Han kan ha lagt att objektet med vilje, t.d. hos ei dame som seinare har blitt sur og kasta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Göran och Vibeke  Ahling

Hej!Om hitteobjektet är något slags examensminne från highschool som tillhört en Stanley Drumm kanske ett e-mail till den som har lagt ut data om en Stanley Drumm född 1904 död 1971 och sin e-mailadress på Rootswebs World Connect kan vara en start?Om jag inte minns fel är amerikaner (vi antar att det är en sådan som söks) ungefär 18 då de går ut highschool, så examensåret 1922 gör väl denne till kandidat nummer 1 av de fem på Social Security Death Index hos Rootsweb.Hälsningar Vibeke och Göran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.