Gå til innhold
Arkivverket

[#23613] Info om skomakar Jakob Meyer von Bremen (bst. Litle Ullestad, Voss, HO)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

'Jakob skomakar' er nevnt under Ullestad i Vossaboki 1, s. 215:Bruk 6. Litle Ullestad. Utskilt frå bruk 4 i 1886 med skyld 4 øre og selt til skomakar Jan Jakobsen Ullestad. Tidlegare var denne staden kalla 'Huse', og Jan var best kjend under namnet Jan i Husæ. Skomakar Jakob Meyer von Bremen, gift 1728 med Maren Johannesdr., var den fyrste ein veit um som budde der. Etterkomarar av dei har sidan butt der, og fyrrnemnde Jan er visst den 5te etter han Jakob. Jan var f. 1830, gm. Henrikke Nilsdr. og døydde 1913. Borni deira er reiste frå Voss. Vilhelm, stykson hans Jan, har no eigedomen. Bruk 16 vart i 1920 fråskilt. Skyldi på bruk 6 vart då 3 øre.Kvar kan eg eventuelt finne meir info om Jakob Meyer von Bremen?Er dette ein aktuelle kandidat? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=2doep1668&variabel=0&postnr=2970&fulle=true&spraak=n>LenkeEventuelle foreldre? LenkeEr dette den same Hans Meyer som i forrige lenke? LenkeLitt meir bakgrunn for mitt innlegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Kenneth Bratland

Skomaker Jakob Meyer von Bremen giftet seg den 12. nov. 1728 på Voss med Maren Johannesdatter.Jeg finner følgende barn:Johan Herman døpt den 10. apr. 1729Jakob døpt den 4. mai 1733 ved VangenIsak døpt den 29. des. 1735 ved VangenAbraham døpt den 2. apr. 1739 ved VangenMargrethe døpt den 23. jul. 1744 ved VangenKanskje du kan finne mer opplysninger hvis du finner ut hvem forloverne og fadderne til barna var.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.