Gå til innhold
Arkivverket

[#23626] Erling Waldemar Hansen f. 1900


Gjest Monica Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica Johansen

Hei!Jeg leter etter Erling Waldemar Hansen og hansforeldre. Erling er født 1. januar 1900 og døde6. desember 1978. Han er begravet i Fredrikstadkommune. Han har en sønn som heter Emil HenrikHansen som er født i Fauske 26. desember 1926.Erling var gift med Aasta Elfrida Hansen f. 20.oktober 1905 og døde 2. juni 1984. Leter ogsåetter hennes foreldre.Noen som vet noe og kan hjelpe meg på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Ved dåpen ( 14.10.1900, hjemmedøpt 22.09.1900 )står 'Erling Valdemar' med foreldre 'sagarb. Henrik Emil Hansen H. Beate Johansdatter'. Bosted Sorgenfri, foreldrene oppgitt født 1856 (han) og 1857. Dette er fra Klokkerboken (no.2) for Østre Fredrikstad.De ble viet 16.12.1883 ifølge første klokkerbok for Østre Fredrikstad. Her står hun oppført med fødselsår 1858 og navnet er skrevet Beate Johannesdatter. Begge født Borge. Dessverre står ikke fedrene oppgitt her og andre kirkebøker for Østre Fredrikstad har jeg ikke.Borge Mini I 5 er nesten uleselig på min film, men jeg tror det står en Henrik Emil født 04.05.1856, døpt 13.07.1856. Foreldrene klarer ikke jeg å lese. Hun er trolig ”Beathe” født 01.09.1857, døpt 25.10.1857, datter av Johan Olsen (inderst) og Berthe Marie Hansdatter under Ophuus, Borges Fattighus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.