Gå til innhold
Arkivverket

[#23647] Ole Pedersen født i 1828 i Brunlaug Nes


Gjest Heidi Elisabeth Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Elisabeth Karlsen

Jeg lurer på om noen har opplysninger om Ole Pedersen. Han giftet seg i 1865 med Gine Severine Hansdatter. Jeg søker deres forfedre. Hvor kan jeg finne disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei! jeg finner ekteskapet på Fam.s. Her står også oppført fedre til begge.Prøver med en lenke til Ole Pedersen Lenke Ellers må du sjekke opplysningene i kirkebøker for Brunlanes. Mvh Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen! Se på dette fra folketelling 1865 RHD. Her finner jeg en Ole Pedersen med kone Gine Hansdattter, hun har et annet mellomnavn, men det er litt pussig at jeg ikke finner noen med mellomnavn Severine i 1865telling i Vestfold ellers. Lenke Hilsen Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg finner også barna til Ole Pedersen og Gina på Fam.S. Hans Peder Olsen f. 24 sep.1865, Brunlaugnes, døpt 5.okt 1865. (Paret i folketellingen har også en sønn med samme navn og alder.) Olaf Sigvard f. 18 aug 1872,Larvik, Olea døpt 2. jan 1876, Larvik , Johanne Martine døpt 15 jan 1882 i Larvik, og Guri Marie døpt 25 aug 1878,Larvik.Hvis disse navnene stemmer har du vel den rette familien, og kan få sjekket i kirkebøkene. Mvh Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.