Gå til innhold
Arkivverket

[#23660] Hva finner søkemotorene?


Gjest Tor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Andersen

Det har i noen diskusjoner tidligere vært nevnt eksempler på at debattsider har dukket opp i søkemotorer. Jeg mener det har vært sagt at det normalt ikke skal skje fordi debatten lagres i en database.Hvor er da dette eksemplet Lenke hentet fra på serveren? Er det en midlertidig fil som burde vært fjernet?Det angis at siden ble lastet ned 10.8.04 mens innlegget var skrevet 24.7.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Robotane til søkemotorane kjem ikkje inn i debattforuma i det heile.Men det finst to omvegar; ein eg visste om og ein ikkje hadde tenkt på. Den eg viste var tilfelle der nokon legg ut lenker til ein debatt t.d. på eiga side. Då vil bådde lenke og det ein måtte bruka som overskrift kunna bli fanga opp. John sitt tilfelle er eg nokså sikker på er komen inn denne vegen. Grunnen til at eg trur det er at her er brukt adresse www.digitalarkivet.no. Det er ei adresse me ikkje brukar, men som fungerer. Me brukarar helst digitalarkivet.uib.no eller og digitalarkivet.no.Men dei to tilfella me her ser er noko anna. Når programmet mitt viser deg noko blir det laga ei midlertidig side.Denne sida eksisterer berre i ein kort periode, frå progtrammet har laga sida til det er sendt til deg. Det tek normalt berre nokre millisekund og sjansane for at dette skal bli fanga opp av ein robot er svært lik null. Men, det er eit unntak. OM programmet lagar sida og ikkje finn den som ba om ho fordi sambandet attende av ein eller anna grunn er broten, vil sida bli liggjande og venta på vedkomande i nokre sekund. Slike sider KAN robotane no plukka opp.Så til dato. Sida er ikkje frå 24.7. Sida du ser er eit førsøk på å lag eit innlegg i debatten. Dette forsøket er nok blitt gjort 23.8. Legg merke til at det ingen innlegg er i debatten i denne perioden. Forsøket på innlegging er heller ikkje vellukka sidan det ikkje kom inn noko innlegg denne dagen. Det støttar tanken min om at sambandet er blitt brote.Konklusjonen er at debattar KAN bli plukka opp, men at det skjer uhyre sjeldan. Men eg skal sjå om eg kan stengja også den siste måten. Men det må bli i morgon og er ikkje garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Ser at linken ikke funker. Men har ved søk fått opp en side med detaljert oversikt over pålogging, navn, klokkeslett, ip-adresse og mailadresse. Sender en mail i stedet.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er ei side som ikkje har vore i bruk i Digitalarkivet sidan me tok i bruk nyesystemet for debattar, 23. november 2000. Det var berre påloggingar frå før dette tidspunktet frå Digitalarkivet som var å finna på lista og ho er ikkje tilgjngeleg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Da jeg skrev innlegget i går viste Google 'as retrieved on 10 Aug 2004'. Dette er tydeligvis blitt oppdatert, men har forsåvidt ingen betyning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er blitt oppdatert fordi det finst nokon der ute (ikkje Digitalarkivet)som fekk lov å bruka systemet til noko heilt anna, og som framleis brukar det, av og til. Men no er han blitt flytta utanfor Googles rekkevidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Aas

Jeg søkte i Google på e-postadressen min, og fikk dette resultatet: Lenke Altså e-postadressen som ligger under digitalpensjonatet, ligger åpent for søk. Jeg søkte på et par andre adresser som lå i digitalpensjonatet, og disse kom også fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest torleif haugødegård

Et søk på Google etter 'Jan Oldervoll, DA/Historisk institutt' fant to lenker inn i Digitalarkivet. Den siste datert 31.07.2004 12:41 og var et innlegg i tråden '23224: Hva skjedde med innlegg 23222 i arkivforum? 'Et klikk på [ More results from digitalarkivet.uib.no ] viste 15 flere.torleifH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.