Gå til innhold
Arkivverket

[#23696] Lisbeth Johannesdatter f. ca 1815 i Tune - Østfold


Gjest Hanne Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ihlen

Hei, leter etter tipp-tipp oldemor Lisbeth Johannesdatter som ble født i Bjarneland Tune i ca 1815 og giftet seg med Anders Olsen rundt 1836, alle opplysninger iflg FamilySearch. De fikk 4 barn Anders,Oline,Andreas,Hans. mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Hole

Hei Hanne!Jeg har gårdshitoriebøker for Tune her,men jeg finner ingen gård som heter Bjarneland ,men det er en gård som heter Bjørnland,kan det være den samme?Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Hei,ja det kan det være - ser ikke bort i fra at stavingen er gal. Finnes det noen av 'folkene mine' på Bjørnland? Har bestilt div bygdebøker,bl.a den du har, men ser ut som det tar litt tid før biblioteket har dem! Takk for at du ser ettet. mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Hole

Jeg kan desverre ikke finne din Lisbeth her,men Johannes navnet går igjen på Bjørnland gård. Du har ikke farens navn forstår jeg,bortsett fra Johannes. Viss ingen kan hjelpe deg her,har du kirkebøkene som dekker dette årstallet.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.