Gå til innhold
Arkivverket

[#23710] Ole Monsen-Marthe Andersdtr. Pladzen, Askøy ,Hordaland.Hvem , hva, hvor?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Ole Monsen og Marthe Andersdtr. Pladzen giftet seg i Askøy prestegj. 11.11.1759.Et par med samme navn døper en datter Ingeborg 13.01.1760 i Øjorden.Har noen kjennskap til denne familien? Hvem var de, hvor kom de fra, fikk de barn, og hvor ble de av?Og er det samme ekteparet som er foreldre til Ingeborg? Jeg håper noen kan hjelpe meg med å kaste lys over denne familien.All informasjon mottas med takk. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Rune Thorstensen

Jeg henter denne debatten , eller kanskje det heter monolog når det bare er en deltager. Er der noen som har kjennskap til dette ekteparet, hvor de kom fra og hvor de ble av? Et par med samme navn døper en datter Anne Kierstine i Nykirken i Bergen 16.06.1765, og muligens en sønn Mons samme sted 27.03.1768. Her er riktignok morens navn Marthe Monsdtr.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.