Gå til innhold
Arkivverket

[#23721] ukjent par/personer


Gjest arild andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest arild andersen

Er det noen som kan ha sett dette paret, mor/sønn på andre kort Det er sagt at dette kan være en av mine tipp-oldeforeldre antar at bilsdete r tatt ca 1890...Hvem er dette Bildete r tatt på John B. Carlsen , Torvet 12, Christiania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arild andersen

prøvde å legge ved et bilde , men det gikk visst ikke Prøvde å legge ved å hente det fra min maskin ved å velge Bla igjennomnoen som kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Jeg har hatt det samme problemet selv, og løste det ved først å laste opp bildet på en annen internettside, for deretter å legge ved en link til bildet. Dette skal jo ikke være nødvendig, men er den beste løsningen jeg har funnet. Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arild andersen

Hei takk for svaret, IngerJeg kan en god del om daglig bruk av PC, MEN er ærlig talt heller en kløne når det gjelder opp og nedlasting av filer, bilder fra nettetKan du fortelle meg enda grundigere hvordan jeg skal gjøre detLaste det opp på en annen side??? hvordan da??.. Jef forsto ikke hvordan jeg skal gjøre det... Spør man ikke, får man heller ikke svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Det hun mente var antagelig at du kunne legge ut bildet på en annen webside på Internett, f.eks om du hadde en hjemmeside eller noe slikt. Og så kunne du ha lagt til en link til den siden i denne tråden.Men; det burde ikke være nødvendig. Det skal funke greit å legge til et bilde i NYE innlegg som startes. Hva slags 'extension' ('etternavn') hadde bilde-filen? Den må være på formatet navn.jpg eller navn.gifJan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Det er litt vrient å forklare, på samnme måte som der er litt vrient å gjøre. Step by step:a) Gå til http://tinypic.com b) Velg 'bla gjennom', finn det aktuelle bildet, og velg 'submit'. c) Lengre ned på siden kommer det opp 'Image hosted', etc. Hvis du kopierer det som står i 'URL' feltet, kan folk åpne linken din og se bildet. På noen fora vil 'Tag' eller 'Img' adressen gjøre at bildet vises direkte, uten at man må klikke på noen link. Det greieste er selvfølgelig bare å bruke 'URL'.Selv har jeg ikke brukt TinyPic noe særlig, og kan ikke garantere at bildet forblir tilgjengelig veldig lenge. Hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.