Gå til innhold
Arkivverket

[#23738] Mellem i Sand Nord-Odal, Peder Kristoffersen.


Gjest Karen Østvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Karen Østvik

Er det noen som har mulighet til å slå opp i bygdeboka bind II gml. bok og se på Mellem i Sand Nord-Odal etter Peder Kristoffersen f. ca. 1855? Er det noen flere opplysninger om ham? I tillegg er jeg interessert i kirkebokopplysninger om hans giftemål med ei Eli Hansdatter eller Knutsdatter. Lenke Tor dette er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei Karen. På side 530 under He i BB II står Millom. Kristoffer Pedersen 1820-69 ble g. 1850 med Marte Pedersdatter fra Brynjulsrud i Sør Odal f. 31/12 1825. Barn: Randi f. 1850, Pauline f. 1854, Peder f. 1856, g. 1885 m Eli Knutsdatter fra Brandval, på Ilbråten u. Krattebøl i 1885, Anne f. 1859, g 1880 m skr. Amund Jakobsen Skolbekken u. Krattebøl, Karen f 1862, Maria f 1866, Karl f. 1870. Plassen er ikke nevnt i 1891. Jeg har Bandvals kirkebløker her hjemme samtde fleste Sør Odal og Nord Odal BB. På siden foran ovennevnte informasjon står Kristoffers foreldre - vil du jeg skal sende deg mer inf kan du jo oppgi e-post adressen din. Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.