Gå til innhold
Arkivverket

[#23759] Johannes Johnson Sætre, nok ein haugianar frå Romsdalen på brurerov i Sogn?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Martha Larsdotter Teigen, døypt i Luster 17.8.1777 som dotter av husmann Lars Pederson på Teigen og kona Sophia Johannesdotter, gifte seg i Luster 29.6.1812 med ein:Johannes Johnson SætreSætre er eit gardsnamn i Hafslo (Luster), men Johannes er ikkje derifrå, og ikkje ser me noko meir til dette paret i Hafslo eller andre stader i Sogn.Er det nokon som dreg kjensel på dette namnet og som kan hjelpa meg finna ut kvar det vart av dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Grethe Flood

Dette tema er to år gammelt, og du har vel for lengst funnet svaret. Men jeg børster støv av det likevel, siden det fremdeles står ubesvart i dette forum.I f.t. 1801 for Bergen finner jeg denne karen: Johannes Jonsen Sæter, 35 år, ugift og tjenestedreng. Lenke. Alderen skulle tilsvare fødselsåret 1766, det er godt mulig at dette er feil mann. I så fall var han 46 år da han giftet seg i 1812.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjerteleg takk til Grethe for interessant innlegg! Nei, eg har ikkje enno funne noki løysing på spørsmålet om opphavet til Johannes Johnson Sætre eller lagnaden til Johannes og Martha, so saki er framleis svært aktuell!Men kven kan Johannes Johnson Sæter i Bergen ha vore? Eg finn han ikkje i Undersøkingskommisjonen frå 1804...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.