Gå til innhold
Arkivverket

[#23760] Fødde på Heggøy, Askvoll (samt Askøen (Askøy?))


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Under fødde på [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar>http://www.sffarkiv.no/sffbasar finn eg følgande:Namn År Foreldre Gard/bustadBernt Olai Anderss. 1872 Anders Berthels., Sirene Hansd. SkarnagelPeder Johan Anderss. 1875 Anders Bertels., Severine Hansd. HindøyOlaf Andreas Anderss. 1887 Anders Bertels., Severine Hansd. HeggøyJohannes August Anderss. 1891 Anders Bertels., Severine Hansd. HeggøyIfølge Askvoll Bygdebok, Folket II B, under garden Heggøy, s. 579/580, nr. 22, skal Anders Bertelson Smilden, f. 1841 i Hyllestad, d. 1934, Skumsøy Strand 3, g. 1872 m. Severine Hansdtr. N-Folkestad, f. 1844, d. 1914, i tillegg ha borna:Hanna Dortea, f. 1877 (Askøen). Betyr dette at ho vart fødd på Askøy (utenfor Bergen)? Evt kva var hennar fødselsdato?Severine Jørgine, f. 1881. Om denne er innført i Askvoll, skulle den vel vere mulig å finne ved søk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har (førebels) registrert døypte i Laksevåg 1875-1886 (den gongen ein del av Askøy kommune). Der finn eg døypt som K31 f. 0807 dpt. 2309 1877: Hanna Dorthea, far: Inderst Arbeidsmand Anders Bertelsen Smilden, mor: Hst. Severine Hansdt. Bustad: Lille Damsgaard. Far er f. 120341 i Askevold, mor: 1845 i Askevold. Presten har òg ført inn: viede juni 71 i Askevold.Severine Jørgine finn eg korkje døypt i Laksevåg eller Askøy.Anders Smilden jobba på den tida sikkert ved eit eller anna verft eller ein fabrikk på Laksevåg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk for opplysningane om Hanna Dorthea og hennar foreldre.Ser av databasen over fødde hjå Fylkesarkivet i S&F at åra 1880-1884 manglar heilt. Dermed finn vi ikkje opplysningar om Severine og Knut (Knutsson) der, men håper nokon kan hjelpe meg med denne Knut.M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.