Gå til innhold
Arkivverket

[#23841] Anne Margrethe Nilsdatter Årekjær f. ca. 1801-1804 i Halse


Gjest Ulla Marie Wig
 Del

Recommended Posts

Gjest Ulla Marie Wig

Hej, jeg håber at nogle vil kunne hjælpe mig med oplysninger om ovenstående person.I følge familysearch samt Helge Hauglands hjemmeside bliver hun den 03. okt. 1822 gift i Mandal med Ole Olsen f. 1798 Røydland, Sdr. Undal Prgj. De er bosat på Eskeland hvor de får flere børn, hvoraf jeg er efterkommer af datteren Maren Olsen.I følge Helge Haugland er Anne Margrethe Nilsdatter født Årekjær under Hjorteland i Halse som datter af Nils Knudsen og Marthe Mariusdatter. I FT1801 finder jeg bådebygger Nils Knudsen (56 år) og kone Marthe (43) og to børn - Marie og Guri på 11 hhv. 7 år.Og så kommer jeg ikke videre med de begrænsede midler jeg har til rådighed her i Danmark.Jeg kan IKKE finde Anne Margrethe Nilsdatter hos Familysearch - ej heller et giftemål mellem hendes forældre.Jeg mangler 'the missing link'. Håber I så har bedre adgang til data kan hjælpe mig så jeg kan komme videre.På forhånd tak.Ulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.