Gå til innhold
Arkivverket

[#23857] Johan Bertin Larsen frå Seim sokn i Alværsund - kor blei han av?


Gjest Anita Tufte
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Tufte

Min bestefar, Osvald Wathne, var son av Johan Bertin Larsen fødd 1874 og Kari Hemmingsdtr. fødd 1868. Johan Bertin var fødd i Seim sokn i Alværsund, og voks opp på garden Vatne. Kan nokon fortelje meg meir om mine oldeforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Flesland

Nils Hjelmtveit, Bygdebok for Alenfit II, s 194: 'Johan Bertin f. 1875, g. 1896 m. Kari Hemingsdtr. f. 1868 .... Dei budde i Bergen, der Johan arbeidde i Bergens Telefonkompani. 8 born, dei 3 første fødde på Vatne, der Johan då er nemnd 'løsarbeider': 1. Ludvig f. 1896. Murar, busett i Oslo og gift, 2. Johan f.d. 1897, 3. Borghild f. 1898, 4. Konrad, d. 1952 i Bergen. Gift. 5. Håkon, 6. Oskar, 7. Osvald, 8. Frida. Dei siste fire er også busett i Bergen.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anita Tufte

Takk for god hjelp. Eg har no funne ut at mine oldeforeldre budde i Bergen. Er det nokon som veit korleis eg skal finne fram til kor i Bergen dei budde og kor dei blei gravlagt? Har prøvd å søke, men får ikkje 'napp'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Tufte

Gisle - du spør om min bestefar er same Osvald som nemnt på side 12 i ei lenke du viser til. Når deg prøver å få opp denne, vert det berre noko kryptisk skrift som eg ikkje får lest. Dersom det har noko med sjøfart under krigen å gjera, så er det nok han. Veit du korleis eg skal få lest det som står der?Helsing Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.