Gå til innhold
Arkivverket

[#23880] Søker opplysninger om Kjerstine Østensdatter, Verdal


Gjest Erling Hoel
 Del

Recommended Posts

Gjest Erling Hoel

Søker å finne opplysninger om Kjerstine Østensdatter, angivelig født 1832 i Verdal, g m Jens Jensen fra Nittedal. De opplysningene jeg har er fra kirkebøker i Nittedal. Kjerstine og Jens er mine tippoldeforeldre. Takknemlig for hjelp - Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Iflg. kirkebøkene på nettet for Verdal er det ingen med det navnet født der.Men på Familysearch (FS), den usikre delen, finnes det en Kirstine Østensdt. f. 5/7 - dpt. 5/8 1832 i Vardal Oppland. Foreldre Østen Olsen og Kirstine Ellingsdatter.Det er for gjort å lese feil ang. Verdal og Vardal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Erling Hoel

Jeg takker så mye for hjelpen med å finne Kjerstine Østensdatter.. Takker både til Berit Knudsen og til Astrid Ryen. Sistnevnte har forresten hjulpet meg før :) Hadde problemer med å komme inn på kirkebøkene for Vardal, men forsøker siden. Hvorfor jeg ikke har respondert tidligere er at jeg ikke har fått noen mail på innlegg. Hilsen Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.