Gå til innhold
Arkivverket

[#23881] Peder Benjamin Martinusen Musdal i B.C, Canada


Gjest André Reitan
 Del

Recommended Posts

Gjest André Reitan

Trenger litt hjelp til oppslag på ancestry.com.Leter ette lit mer om overnevnte kar. Han er født 1883 i Agdenes. FT1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01622&variabel=0&postnr=403&fulle=true&spraak=n>LenkeHan reiste til Canada i 1914: LenkeHan skal ha giftet seg der borte, og fått en jente ved navnet Joan Elisabeth. Har funnet dette på Ancestry.com:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Her er det som dukker opp på lenken til ancestry.comSkal du finne noe av interesse her må du nok skrive etter mer opplysninger vil jeg tro.Name: JOHN BENJAMIN KERR bride: MINNIE G MCDOWELL Marriage Date: 22 October 1896 place: GOLDEN DISTRICT bca number: B11387 registration number: 1896-09-176624 gsu number: 1984108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Reitan

Hm.. det var synd. Men jeg har rett i at reisemålet Fernie B.C. ligger i British Columbia?Og hvor må jeg skrive hvis jeg skal finne ut noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei igjen! Beklager at det tok lang tid før du fikk svar, mistet 'Brukarforumet' i går kveld. Fernie ligger i BC. Hvis du søker på 'VITAL EVENT INDEXES - BC ARCHIVES' vil du komme inn på et område som kan gi de opplysningene du trenger videre. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.