Gå til innhold
Arkivverket

[#23906] Hans Hansen Busjord, Dovre, 64 år i 1801 - hans opprinnelse


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Her er Hans Hansen Busjord i 1801: LenkeJeg vet han i i første ekteskap var gift med Sigrid Ingebrigtsdatter Drivstuen, og jeg kjenner hennes slekt et par ledd bakover.Jeg skulle anta Hans Hansens far kunne være den Hans Busjord som døde i 1785 73 år. Er det noen der ute som vet noe om Hans Hansens opprinnelse ut over dette?Jeg er takknemlig for svar!Hilsen Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Hvis du går inn på FS PRI og søker på Kari Bjørnersdatter f. 1705 får du opp en rekke generasjoner bakover til 1500-tallet. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det ser ut til å egne seg bra som en arbeidshypotese, og 'submitteren' hadde i hvert fall et navn og en adresse! Jeg har funnet noen av personene nevnt i manntallet for 1660 - årene, videre noe i Gravlagde i Lesja. Nå får jeg arbeide videre ut fra dette. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.