Gå til innhold
Arkivverket

[#23914] Trenger info ang. familie i Bergen 1900, hva var Olette Paulsens pikenavn?


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Olette L.M.Paulsen kan være identisk med en Olette Lauretse Marie Asbjørnsen som skal være født i Kragerø 30.11.1877.Er det mulig å fastslå om dette kan være rett.Giftet eventuelt paret seg i Bergen?Jeg ser at de fikk en datter 03.01.1900.Kan det stå noe i kirkeboka i den anledning? Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Av folketellingen framgår det at familien var dissentere. Vi har de eldre protokollene for St. Paul, den katolske menigheten i Bergen (med Vestlandet), men finner ikke denne familien i oversiktene over medlemmer 1899 og 1902. Vi har ikke fått deponert fødselsprotokollen for menigheten fra 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk for svaret Yngve.Er familien i Bergen ved tellingen i 1912? Og kan man få opplysninger vedr. familien fra St Paul menigheten ved å henvende seg dit?Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner ikke familien i Bergen i 1912. Jeg regner med at St. Paul menighet kan ha opplysninger. Men jeg vet selvsagt ikke om denne familien var med i St. Paul eller i en annen katolsk menighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.