Gå til innhold
Arkivverket

[#23923] HJELP ang embla 5.0 ved evnt formatering av harddisk..


Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Har noen greie på hva jeg må gjøre for å kunne legge inn programmet med alle data jeg har i tilfelle jeg må formatere harddisken min? Jeg har ikke så veldig greie på dette,men kan ikke se ordet BACKUP eller RESERVEKOPI under programmet. lastet ned denne gratisversjonen fra dis.Håper i spenning..... Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Karin. Jeg bruker selv Embla versjon 5. Om du ser under fil, så finner du 'ta sikkerhetskopi av familietre. Om du tar sikkerhetskopien på en cd, så har du den. Jeg gjør det med javne mellomrom, spesiellt når jeg har lagt til en del info. Om du skulle formatere harddisken, så laster du jo ned den versjonen som da er, så legger du inn sikkerhetskopien. Det skal gå helt greit. Forøvrig så er jo den versjonen du laster ned helt fullverdig. De selger jo ikke programmet lenger, men man kan kjøpt tillegs tjenester, såkalte 'juveler', men de trengs ikke for å ha et godt program. Lykke til. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.