Gå til innhold
Arkivverket

[#23987] slekt


Gjest Jon Sætrehaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Jon Sætrehaug

Er de noen son har kirkebøkene etter 1900 telingane. Eg søker etter Gulbrand Olson f 1826 Hoff i Søndre Land .Ved telingane 1900 var han i Nordkap komune.Så er de noen som kan hjelpe meg med å finne når han døde .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei! Er det skomaker Gudbrand Olsen du søker etter? I 1865 har jeg funnet en skomaker Gudbrand Olsen i Bø i Vesterålen, ugift:1865: Malnes sogn, Bø prestegjeld, gård: Svavigen [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61867&variabel=0&postnr=1486&fulle=true&spraak=n>LenkeI 1875 er han bosatt i Finnmark og er enkemann: LenkeI 1900 er han bosatt Gammelheim, Nordkapp, Finnmark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Fra Nordkapp Ministerialbok 1911-1919:Død 11/2-1914, begr. 5/3-1914, Enkemand skomaker Gudbrand Olsen, f. 23/7-1826 i Land Pr.gjeld, bopel S. Honningsvåg, dødsårsak alderdomssvakhet. Anm: Død i Hammerfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.