Gå til innhold
Arkivverket

[#23994] Død i Sandefjord etter 1877.


Gjest Johan Fredrik Bockelie
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Fredrik Bockelie

Kan noen hjelpe med et oppslag i Sandefjord kirkebok over Andrine Bolette (1822- ?), født Bockelie. Hun var fra Tjøme. Hun var gift med Los Anders Isakssøn (1804-1868)fra Stokke eller Sandefjord og bosatt i Bjerggaden i Sandefjord (iallefall frem til Anders døde i 1868). Hun er ikke funnet i kirkeboken for Sandar, men jeg har ikke tilgang til kirkeboken for Sandefjord her i Kina. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Eriksen

Hei Johan.Kan denne personen være en kandidat (fra FS):ANDRINE BOLETTE ANDERSEN Female Event(s): Birth: Christening: 13 NOV 1822 Notteroy, Vestfold, Norway Parents: Father: ANDERS OLSSEN Mother: BERTE MARIA ANUNSDRMvhStein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Håkestad

Hei!Enke Andrine Bolette Isaksen døde 10.10 – 1899, gravlagt 17.10- 1899, Født i Tjøme 1822, bosted var Strandveien Sandefjord. (MINI 4 kort 8/12.)Klell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Fredrik Bockelie

Hei Stein og Kjell. Takk for hjelpen! Jeg visste nok det meste fra før, men dødstidspunkt for Andrine hadde jeg ikke, så det hjalp godt! Kjempefint å få hjelp, også på en søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.