Gå til innhold
Arkivverket

[#23998] Rachel Nielsen født 1911 gift Benestad


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Rachel født 1911 var gift med dr. Sverre Benestad født 1909 i Randøsund i Vest-Agder. Hun var datter av Niels Nielsen og Klara NN. Har noen informasjon om Rachel også var fra Randøsund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl Berge

Her må du nok til kirkebøkene for Kristiansand. P.t. kan de leses på lesesalen, Deichmann. Hvis Klara heter Grøntoft til etternavn kan jeg løse opp nøstet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei Jarl - Jeg har vært i kirkebøkene, men den filmrullen jeg fant hadde bare døpte og viede frem til 1906 - og da var jeg like langt når det gjaldt Rachel som helt sikkert var født i 1911. Hun hadde søsterne Anne Kristin, Betsy og Birgit, men jeg vet ikke hvem av dem som var eldst. Jeg takker for svar og får ta en tur igjen å se om jeg overså kirkebøker som gikk lengere - jeg kommer tilbake hvis navnet var Grøntoft! Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.