Gå til innhold
Arkivverket

[#24052] Bergslien - Voss


Gjest Nina Krøger
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Faren hette Lars, meir veit eg ikkje her og no om det. Knut var fødd 1827, broren Brynjulf i 1830. Dei hadde òg ein bror Nils, som fekk ein son Nils som òg vart maler (kjend som nisse-maler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Det skal være ei slektsbok, 'Miltzow-ætta på Voss' av Arnfinn Finne fra 1926 hvor forfedrene til bl.a. Bergslien-brødrene (og felespilleren Olav Sjursson Mosefinn) er lista opp. Bror Nils var maler han og, bl.a. malt 'Ridande Vossabrudlaup' iflg. 'Bø Bygdebok'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleiv Kløve

Peikaren i innlegg 3 gir far til Knud Bergslien i 1865, men ikkje mora. Foreldra, Lars Bergeson og Kristense Knutsdr. Gjelle vart vigde på Voss 25 juni 1816 (sjå: Lenke). Kristense var syster vil Odd Gjelle som var sjølvlært landmålar og som fekk Dannebrogordnen for innsatsen sin. Han har og fått gater oppkalla etter seg i Bergen og på Voss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg fann i eit gamalt leksikon frå slutten på 1800-talet at mora (Kristense) òg var flink med hendene; ho laga messingsyljer, står det. Så det var vel frå den sida dei hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paul Thode

Hei!Har så vidt vært borti de tre Bergsli-kunstnerne i forbindelse med granskning av slekten til 2 kusiner, og kom da over en bok:'Dei tre Bergsli-kunstnarane' av Magnus Dagestad. Forlag Magnus Dagestad, Voss 1945.Den inneholder ikke noen biografiske data, men inneholder en kildeoversikt på side 112, som kanskje kan være interresant.Ellers hadde jeg stor glede av: 'Vossaboki, Gardsoge, bd. 1 -3.Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Krøger

Tusen takk til dere alle sammen. Her var det mye informasjon. Skal titte nærmere på det. Kommer tilbake med spørsål seinere. Igjen tusen takk, Nina. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.