Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Stenvall

[#24071] Tjenestegutt på Ramstad i Kråkstad 1900

Recommended Posts

Gjest Nina Stenvall

Finnes det noe sted noen flere opplysninger om denne August Ols., f. 1874 i Sverige og tjenestegutt på Ramstad gård i Kråkstad??Lenke Takknemlig for all hjelp!!Nina Stenvall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Stenvall

Jeg prøver denne igjen, jeg. Har noen et tips til hvordan jeg kan finne ut noe om denne August Ols.?? Nina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Kjetil Andersen

Har du sjekket Kråkstad kirkebok under viede i årene etter 1900 ? Han var jo i gifteferdig alder. Det kan være flere opplysninger om ham der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Stenvall

Takk for tipset. Er det noen som har tilgang til disse? Eller er det noe jeg må bestille inn til eget bibliotek? Nina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Stenvall

Jeg har ikke gitt opp enda.. Er det noen som har anledning til å sjekke innflyttede til soknet og se hva det står der?? Finnes det noen adresselister eller annet som kan være til hjelp for å finne ut mer om August?? Og vielsesprotokollene er jo absolutt en mulighet hvis han da giftet seg... Nina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.