Gå til innhold
Arkivverket

[#24084] Elin Viktoria Boman till Fredrikshald 21/12 1912 från Blomskog, Värmland


Gjest Marcus Boman
 Del

Recommended Posts

Gjest Marcus Boman

Elin Viktoria Boman Född 5/12 1891 i Lilla Boda, Blomskogs sn, Värmland, Sverige. Bodde i Blomskogs sn fram till 1912. Till Fredrikshald, Norge 21/12 1912.Finns inflyttningslängder som bekräftar flytten? Vad hände med henne sedan?Med vänlig hälsning Marcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Marcus. Jeg har blomskogboken, som er utgitt nå i år, og som følger slekter som har bodd i Blomskog. Under Lille Boda finner jeg flere som heter Boman. Er du ute etter hennes slekt i Blomskog eller bare etter hennes flytting til Fredrikshald ? Flyttingen vet jeg ikke noe om, men hennes slekt i Blomskog kan jeg nok finne i boken. I såfall vet du kanskje farens navn eller noe annet ? Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marcus Boman

Hej Anne Lene, hennes släkt tillbaka i tiden i Blomskog har jag redan god kännedom om, det är tiden framåt som är av intresse. Tack ändå för din respons. Hälsningar Marcus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen. Om dette ikke haster veldig kan jeg i løpet av uken som kommer (nærmere helgen tror jeg) gå til biblioteket her i Moss. Der ligger kirkebøker for Halden. Jeg kan se om jeg finner det du lurer på, men er usikker på om jeg finner noe, men jeg kan se. Vi kan jo se om noen andre kommer med noe innen den tid. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.