Gå til innhold
Arkivverket

[#24090] Hjelp til oppslag i kirkeboka for Nittedal


Gjest Aud Sandbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud Sandbu

Berthe Marie var angivelig født 12.03.1812 på en gård Dahl i Nittedal. Jeg lurer på om noen med tilgang til respektive kirkebok kunne se etter dåpen hennes for meg. Jeg vil gjerne ha hennes dåpsdato, samt foreldrenes navn.Videre antar jeg at Berthe Marie giftet seg i det kirkesognet hun hørte til. Det må ha vært i 1837-38. Ektemann var Henrich Bull Hansen fra Nord-Fron.Jeg ville gjerne hatt opplysninger om vielsen mellom Berthe Marie og Henrich også.På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, LDS har registrert vielsen mellom de 2:HENRIK BULL HANSEN og BERTHE MARIA JENSDR, Marriage: 11 NOV 1837, Nittedal, Akershus, Norway. LenkeBatch No.: M427982Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Ærlig talt; jeg skjønner ikke hvordan dere finner alt dette på FS !! Jeg forsøkte selv også, før jeg la ut spørsmål om hjelp, men ikke et eneste tilslag...Vel, dere skal ha mange slags takk for god hjelp alle tre, dette var mer enn jeg håpet på, og så kjapt da!Beste hilsen Aud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.