Gå til innhold
Arkivverket

[#24103] Ole Andreasson Natvik, Årdal.


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Ole Andreasson Natvik og Johanne Larsd Natvik budde på Teigen under Natvik gard. Dei vart gifte om lag 1814.Ole var fødd 1791 og vart slegen i hel 1831. Kona Johanna fødd 1794, flytte til Askvoll 19/9-1857.Desse folki hadde 8 born.Er det nokon som har kjennskap til desse borni og kvar vart dei av?Eg trur at eg kanskje har eit namn, dotteri Helvig som var gift med Hans Olsson Offerdal, fødd 1816.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik
Gjest Gisle Hersvik

Helvig er iallefall under Bjørkum, Hauge, Lærdal i 1865 saman med sin familie. [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&ptype=list&db=dbft1865&sql=low%5Fbustad%5Ftekst%3D%27bj%F8rkum%27&orderby=+ftpers%2Eprestegjeld%2C+ftpers%2Esokn%2C+ftpers%2Ebustad%5Ftekst%2C+ftpers%2Eid>LenkeEin annan kandidat kan vel vere Hermund Ols. som gifter seg i 1843?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

HeiNår det gjelder Hermund Olsson Natvik så er han son av Ole Torkjellson Sagi Natvik og Anne Hermundsd. Kinserdal Hermund og kona Sigrid reiste til Am. 1846.Eg veit ikkje om nokon av borna følgde med mori då ho reiste til Askvoll, i så tilfelle må dei ha vore vel vaksne og kanskje med eigne familiar. Eg vil tru det siste, ho reiste nok ikkje åleine i sitt 63 år.BB for Årdal fortel berre at Ole og Johanne hadde 8 born! Og at dei budde på Teigen under Natvik. Ole vart skamslegen i 1831 av ein han hadde vitna på, og som hadde stole i allmenningen. Ole levde ei stutt tid etter denne hendingaMvh. Terje Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Prøver meg litt til….har funne litt Natvik-stoff til...Det finnes som nevnt i forrige innlegg ei Johanne Larsdtr. som dør i Askvoll i 1860: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=ASKV1816&variabel=0&postnr=3495&fulle=true&spraak=n>LenkeI Askvoll Bygdebok under Værøy, døde personar – uplasserte: 1860: Kårk. Johanne Larsdtr., 69 år. (dette er alt som står om ho)Også under Værøy, nr. 108: Ole Larsson Natvik, 26 år, f. 1843, d. 1892 (drukna), husm. Her ei tid. G. 1869 Karen Dortea Larsdtr. Værøy (nr. 72 h), f. 1842, d. 1901. Fl. til Grane (nr. 49).Kan Ole vere ein soneson?Ole d. 1892: Lenke, samtidig med eine sonen (begge drukna):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei! I Årdal BB s. 44 står det eg har nemnt om Ole Andreasson Natvik og Johanne Larsd Natvik. Utruleg nok, så finn eg ungeflokken på side 43! Utan foreldre? Etter at me har nøsta opp Andreas, Anne og Helvig så ser det ut til at eg kan kople denne ungeflokken til foreldra.Slik ser denne ungeflokken ut etter BB:1. Mette (1814- )2. Andreas Morland (1816- )3. Sofie (1817- ) døydde ung4. Helvig Fredrikke (1819- ) g. 1842 Hans Olsson Offerdal.5. Anne (1822- ) utflytt 30/9 1850 stad ukjent.6. Ole (1824- )7. Sofie (1828- ) g. til Leite Bulandet.8. Johanne (1830- ) g. 1853 Knut Pederson Hovland, Natvik - Ole Knutson (1851- ) til Am. 1855.Etter den Scanna sida, så flytte også Ole (1824- ) til Askvoll. Og Mette som er tenar i Askvoll!Etter det eg kan sjå no;Mette, dette må være den tenaren hjå Joh. Schumann.Andreas Morland, ukjentSofie, døydde ung.Helvig reiste til Lærdal, ErdalAnne til AskvollOle til AskvollSofie til AskvollJohanne til Am.Ole Larsson ser ut til å være eit barnbarn, sia han er skreve Natvik, kanskje eit barn fødd av ei av jentene?Då står det berre att Andreas Morland! Kan ikkje sjå at han blei at i Årdal eller…Utruleg kva ein kan finne ut av familiar som flytte på seg, ved å bruke resursar i nord og sør. Takk for dei opplysningane som er nemnte.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Eg vil berre nemne dette til ditt innlegg på nr 14572.Barbara Lose, Schleswig-Holstein, Tyskland, 15.04.2003 12:58 (9) Ang. Sofie Olsdatters mor Johanne Larsdtr: I 1801 er hun 6 år gammel og bor også på 'Natviigen', foreldre: Lars Jensen (Huusmand med jord) og SOPHIE Johansdtr.Årdal, Sva Natvik1788 Husmann med jord.Lars Jensson Nåtedalen, Hafslo (1755-1819)g. 1784 Sofie Johannesd. Dversdalen (1753-1839)a. Anne Larsd. (1788- ) g. 1834 Andreas Larsson Kleivi Offerdal(1804- ) → Ukjent.b. Mari Larsd. (1790-1860) g. 1820 Lars Olsson Roarsgjerdet Hunderi, Lærdal (1796- ) → Am. 1868. → Lærdal, Roarsgjerdet Hunderi.c. Johanne Larsd. (1794-1860) g. 1814 Ole Andreasson Bakken Natvik (1791-1831) → Natvik, Sva → Natvik, Teigen.d. Jens Larsson (1796-1867) g. 1825 Anne Olsd. Vindedal, Lærdal ( -1826) g. 1827 Gro Kristoffersd. Strondi Prestgarden (1795- ) → Natvik, Haugen.Mvh. Terje Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for opplysningar Terje.Eg veit ikkje om dette er noko som du har interesse av, men her er nokon fleire Natvik-folk som eg har komme over i Askvoll:HINDØY:Kristen Halvorson Natvik g. 1851 Madsi Berntsdtr. Halsøy (f. 1819). Fam. flytta til LERVÅG. 6 barn.Ole Larsson Natvik, f. 1843 årdal Sogn, 26 år opph. Moldø (far Lars Erikson). Fam. var komi til Værøy 1874. Yngste barnet f. der (VÆRØY, 108, sjå innlegg 8 over).LERVÅG:Kristen Halvorson* Natvik, f. i Årdal ikr. 1810, opph. nokre år på HINDØY, der 5 born er fødde. Sidan i LERVÅG, br. 1857. Han d. 1891. (* f Halvor Bårson).Halvar Bårson Natvik, ?. ikr. 1844, sjå over, - fl. stader, g. 1867 Rakel Knutsdtr. Ask, f. 1830, Tilh. her, Dørhellen, Moldø. Eit barn fødd på kvar stad. Om du ønsker info om etterkommere - gi beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Kristen Hallvarson Hamneplassen Natvik f. 1810 har eg leita etter, far has kom frå Hafslo. Kanskje det er fleire Årdøler som havna i Askvoll eller i det området.Eg skjøna ikkje heilt, *f. Halvar Bårson omk. 1844, men eg ser etter ein familie Bård Hallvarson og Margrete Lassed. Lægreid dei var gift omk. 1843, kanskje Halvar er barn av desse folki. Bård er bror av Kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg syner til innlegg #11 og spør:Er det nokon som har peiling på kvar det vart av Anna Larsdotter (1788- ) og Andreas Larsson (1804- )? Eg mistenker dei for å vera avlidne i Årdal, men databasane for avlidne i Lærdal prestegjeld er so mangelfulle...!Lars og Sophia hadde forresten ein son til:* Jens Larsson, døypt i Hafslo 18.7.1784. Han må vera avliden i Årdal før 1796, men kva tid?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Berre for å ha det på plass:Halvar Baards. 24 år og Christen Halvars. 56 år under Leervåg, Askevold i FT1865: LenkeMette og Sofie Olsdtr. finnes under Leitet i Askvoll i FT1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Kan dette være den siste av ongaflokken til Ole og Johanne LenkeTil Lars, når det gjelder Anna og Andreas så blir det vel heller eit mysterium då det kanskje ikkje er etterkomarar av dei,det ser ut til at ho Anna var nemmare 50 år då dei gifte seg. Korleis han Dagfinn Krossen har funne gifteåret til desse to er meg ei gåte? Men det ser ut som at det finnes.Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gisle Hersvik

Terje,Då kom eg over Mette f. 1813/1814 under KJEMPENES, ASKVOLL:Rasmus Berntson Værøy, f. 1822, d. 1865, husm. på Tistel, g. 1848 Mette Olsdtr. Natvik, f. 1813 i Årdal, d. 1903 hjå systra (på Værøy):Barn:2 dødf. b. 1851, 1853a. Bernt Matias, f. 1854, d. 1884b. Villum, f. 1857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.