Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Heidi Boysen

[#24115] Fritz og Randi fra Drøbak

Recommended Posts

Guest Heidi Boysen

Jeg søker informasjon om disse to. Kan noen hjelpe meg med å finne deres foreldre? Fritz Amundsen og hustru Randi Petrine født Samuelsen Randin. Bopæl: Glaslikastet, Vindfangerbukten, Frogn Fritz er født 1893, Randi er født 1901. Jeg vet ikke hvor de er født.

Guest Berit Knudsen

Hvis du sjekker FT 1900 for Amunds... og Frit....så finner du 3 mulige kandidater.

Guest Heidi Karlsen

Tusen takk for tipset. Nå lurer jeg på foreldrene til Randi Petrine. De har jeg ikke klart å finne.

Guest Ola Herje Raumli

Når det gjelder Frits så finner du ham i 1900-tellingen på 'Rolighet': [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00215&variabel=0&postnr=1250&fulle=true&spraak=n>Lenke . Dette huset lå så vidt det var i det daverende Frogn, grensen mellom Drøbak og Frogn gikk ved en bekk rett ved. Det pussige er at min kones farmor er født på samme sted. Randi ser jeg av noen gamle skattelister var født 19.10.01 og var i live i skatteåret 1972. Når det gjelder Samuel Andreasen Randin så bodde han på 'Kastet' som lå under Ø. Glosli gård. Du finner han i FT1900:

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.