Gå til innhold
Arkivverket

[#24115] Fritz og Randi fra Drøbak


Gjest Heidi Boysen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Boysen

Jeg søker informasjon om disse to. Kan noen hjelpe meg med å finne deres foreldre? Fritz Amundsen og hustru Randi Petrine født Samuelsen Randin. Bopæl: Glaslikastet, Vindfangerbukten, Frogn Fritz er født 1893, Randi er født 1901. Jeg vet ikke hvor de er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Herje Raumli

Når det gjelder Frits så finner du ham i 1900-tellingen på 'Rolighet': [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00215&variabel=0&postnr=1250&fulle=true&spraak=n>Lenke . Dette huset lå så vidt det var i det daverende Frogn, grensen mellom Drøbak og Frogn gikk ved en bekk rett ved. Det pussige er at min kones farmor er født på samme sted. Randi ser jeg av noen gamle skattelister var født 19.10.01 og var i live i skatteåret 1972. Når det gjelder Samuel Andreasen Randin så bodde han på 'Kastet' som lå under Ø. Glosli gård. Du finner han i FT1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.