Gå til innhold
Arkivverket

[#24123] Kan noen hjelpe meg


Gjest `Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest `Sissel Endresen

Hallo!Jeg viser til sak nr. 23895 i forhold til dødsfall i Amerika. Min mors onkel døde der i 1950-årene og jeg forsøker å finne ut når det var.Jeg har funnet opplysninger om hans familie, men ikke han. Jeg kan melde meg inn i en organisasjon for å søke ved å oppgi et mastercard nr. og så kan jeg søke 14. dager gratis. Jeg har ikke så veldig lyst til å legge igjen mitt bankkontonr. på nette så derfor vegrer jeg meg for dette.Jeg lurer på om noen som har 'medlemskap/tilgang' til f.eks. family search kunne ha hjulpet meg med å finne ut når og hvor min mors onkel døde? Hans navn var Guttorm Tidemann og han var f. i 1884 i Meråker.På forhånd takk!Med vennlig hilsen Sissel Endresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

FamilySearch er gratis og åpent for alle. Det eneste som står om Guttorm Tidemann er at han er født 03.05.1884 i Meråker og foreldrenes navn. Kanskje han brukte annet fornavn/etternavn i USA? Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.