Gå til innhold
Arkivverket

[#24138] Marith Knudsd. Ulveholen, Lesja, f. 1829, gift 4/9 1853 i Domkjerka i Trondheim


Gjest Tore Øverby
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Øverby

Ektemake var Paul Thoresen, f. 1829, også frå Lesja. Bustad i 1865 og 1875 er Sverres Gade, Trondheim. Jeg har registrert 6 barn, alle med Thoresen som etternamn: Carl f. 1853. Marja, f. 1855. Edevart (Edevard i 1875), f. 1859 (1860?). Anna f. 1865. Martta f. 1865. Caroline f. 1866.Det er en Edvard Thoresen ved FT 1900, i Wessels Gade, Trondheim, med hustru Hanna Thoresen, f. 1854. Kan dette være 'min' Edevard?De andre barna har jeg ikke funnet noe spor etter ved FT 1900. De 4 damene kan vel også ha skiftet etternamn--.Er takknemlig for flere opplysninger om etterslekta til Marith og Paul!Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tore Øverby

Takk til Marie og Jan for opplysninger!Dette blir visst ei vanskelig materie å finne ut av. Et spørsmål til Marie:Er det Caroline M. og Nikoline B. som står døpt også i Bjønør (Bjørnør?) ?Kommer nok tilbake med flere spørsmål senere!Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.