Gå til innhold
Arkivverket

[#24153] Kirkebok for Kongsberg


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei, Er det noen som har mulighet til å bla opp i kirkebøkene for Kongsberg for meg. Jeg skulle gjerne ha sjekket dåpen til Else Marie Jacobsdatter født 04.01.1834. Hennes mor var Henrica Henriksdatter Grue. Jeg er usikker på om Else Marie er uekte barn, eller om hun evt. er født før foreldrene giftet seg. Som far har jeg Jens Jakob Julius Johansen Skøien.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hei Jan Peter! Tusen takk for raskt svar. Siden barnet blei dåpt på deres bryllupsdag, er det vel mest sannsynlig at den oppgitte faren er faren.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise  Mette Johansen

Er det noen som har mulighet til å bla opp i Kirkebøker fra Sarpsborg fra 1910-1927 for meg.? Skulle sjekke dåpen til Helene Håkonsen født 14/8 1910.Boadresse Pellygata. Kan stå Både i Mormoner, Metodistkirke eller vanlige kirkebøker.Skulle gjærne sjekke dåpen og finne hvenm som er foreldrene. Hun Ble konfirmert i Metodistkrk. 1927, men gifta seg i vanlig kirke. En eller annen gang måtte hun bli døpt før konfirmasjonen.???? Takknemlig for hjelp. Lise M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kenneth Talmo

Sjansen for å få respons på spørsmålet ditt Lise Mette vil nok øke betydelig om du legger spørsmålet ut som eget tema/spørsmål. Er en viss forskjell på Kongsberg og Sarpsborg... er jo ikke sikkert en og samme person 'disponerer' både Kongsberg og Sarpsborg.mvh Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise  Mette Johansen

Jeg fikk lagt dette temaet feil, og vet ikke hvordan jeg skal få lagt det riktig. Var jo meningen at det skulle ligge alene. Lise m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.