Gå til innhold
Arkivverket

[#24158] Frederikke Jakobine Jakobsen fra Sandar ca 1910


Gjest Heidi Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Karlsen

Min farmors mor var Frederikke Jacobine Jacobsen. Min farmor er født i Sandar i 1910. Men jeg klarer ikke å finne Frederikke i noe register på internett. Er det noen som kan hjelpe meg å finne henne. Frederikke var gift med Nils Mathisen født 1879 i Sandar. Frederikke døde når min farmor var ett par år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Karlsen

Tusen takk alle sammen. Dette var helt fantastisk for det stemmer med Nils første og andre ekteskap. Gerda var min 'oldemor'. Hun døde da jeg var liten men jeg har møtt henne. Dette var utrolig gøy. Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkel Fagerli

Hei Heidi,Jeg har ganske mye opplysninger om deler av farsslekten til Frederikke Jacobine Jacobsen, og har laget et manuskript om slekten. Jeg kan sende deg manuskriptet hvis du tar konakt på e-post torkfage@online.noHilsen Torkel Fagerli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Karlsen

Det kan kanskje være henne. Jeg finner henne ikke i folketellingen for 1900 i Sandefjord/Sandar så det kan være hun var i Oslo da. Jeg har ikke hørt at hun jobbet i Oslo. Farmors eldste søster er født i 1905 så det er jo ikke umulig at det kan være henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.