Gå til innhold
Arkivverket

[#24165] Ole (1870-) & Anna (1874-) Dåvøy, Sammelnæset, Herdla, HO - Evt fleire barn?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Er det nokon som kjenner dette paret, Ole Martin (f. 1870 - [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HERDDAAP&variabel=0&postnr=3060&fulle=true&spraak=n>Lenke) og Anna Bertine (f. 1874 - Lenke), som vart gifte i 1897 (Lenke)?I FT1900 finn vi dei att på Sammelnæset, Herdla, HO: LenkeDeira barn (registrert fram til 1905):1) Elisa Andrine (f. 1898 - Lenke), det er vel ho som heiter Elina i FT1900?2) Mons Mikal (f. 1900 - Lenke)3) Josefine (f. 1902 - Lenke)4) Olaf Andreas (f. 1904 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Alvheim

Hei.Mikal 1905-1969. Alfred 1908-?. Martin 1909-1997. Ingeborg 1910-. Paul Johan 1912-1912. Paul Johan 1915-1943.Dersom du har muligheten kan du finna det meste om både aner og etterkommarar, inkl mange bilete, i Kjell Terje Dåvøy si Gards- og ættesoge frå Dåvøy og Rotevågsøy. Anten til låns via bibliotek eller kanskje arkivet kan hjelpa med ein kopi?mvh Anders Alvheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei og takk for rask tilbakemelding.Det er Alfred som er 'min' link her. Han gifte seg m. Anna Terese Andreasdtr. Løkeland (f. 1901, Heggøy, Askvoll) i 1942. Dei fekk 4 barn (fra 1943 til 1949) ifølge Askvoll Bygdebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Alvheim

Ja, det stemmer med det Kjell Terje skriv. Litt morsomt at det finnes ei Heggøy i Askvoll óg. Nabobygda til Dåvøy heiter også Heggøy, mellom anna busette Alfred si søster Ingeborg seg der. Takk for opplysningen om Askvoll Bygdebok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Siden det finnes mykje 'godt stoff' her på DA for Herdla og Manger er det mogleg å komme seg et godt stykke bakover i tid på denne familien! Men skal gjere eit forsøk på å 'få tak i' boka du referer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Fredrik Karlsen

Fått tak i boka? Visst ikke er det bare å ta kontakt så skal jeg skaffe deg en. I boka av Kjell Terje Dåvøy står det en del om denne slekta. Anna Bertina giftet seg i 1897 med Ole Monsen ja. Deres eldste datter Elisa (f. 1898) giftet seg Hellermann Nilsen Fjeldstad (som er min oldefar). De over tok bruk 1 på Dåvøy som jeg bor i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Har dessverre berre så vidt fått sett litt i boka, men fekk ikkje tatt notater då.Ville gjerne ha visst litt fleire detaljer (dato for fødsel, død, giftermål samt fødestad og bustad) for foreldra og besteforeldre til Anne Bertina og Ole Martin.Elles er dette så langt på sida av mi eiga slekt at eg ikkje treng noko meir info bakover.MVH Gisle (ghersvik@frisurf.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.