Gå til innhold
Arkivverket

[#24169] Etterlyser mormors to søstre, født på Rise i Vingrom, Fåberg


Gjest Kjell Henry Skåden
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Henry Skåden

Jeg ønsker opplysninger om min mormors to søstre Marie (f. 1894) og Olga (f. 1897= begge skulle være født på Rise i Vingrom av Johannes Kristiansen Finsveen (f. 1 Mai 1848 på Midt-jørstad i Fåberg) og Oline Mathiasdatter Øyresengen (f. 5 Mars 1860 på Øyre-eie på Vingrom)Min mormor er Anna Johannesdtr Korgen f. 28 Apr 1887 på Rise på Vingrom og døde 6 Juli 1936 i Ringsaker. Har desverre ingen opplysninger om hennes to søstre, etter fødselen.Finnes det noen som har opplysninger de vil dele, eventuelt kan jeg vurdere eventuelle pristilbud. Det samme gjelder opplysninger for foreldrene etter ft1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Henry Skåden

Takk Mona for at du tar deg tid å svare. Av Richard Fauskrud har jeg tidligere fått betydelige slektsdata, vedrørende min mormor og hennes aner, men jeg mangler data på søstrene Marie og Olga. Opplysningene om disse to fant jeg i FT1900 på RHD, med bosted Korgen, midtre på Fåberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Kjell Henry Skåden

Tusen takk til Richard Fauskrud for hans opplysninger om min mormors søsken. Opplysningene fikk jeg i romjula og var den beste julegaven jeg kunne få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.