Gå til innhold
Arkivverket

[#24193] Niels christensen. Brandslien. Gausdal


Gjest Wenche M.C.Moe
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche M.C.Moe

Niels Christensen muligens Brandslien Follebu i Gausdal F.ca1776 D.ca1849. Gift med Rønnaug Olsdtr. Auset 28.06.1810 De bodde på Auset i Follebu etter at de ble gift.Hvis noen kan hjelpe meg med opplysninger om Niels sitt opphav så er jeg takknemelig.hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Har funnet en Niels, 25 år, bosatt på Branslien i Gausdal i 1801, men faren heter Thomas Nielsen. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10522&variabel=0&postnr=3511&fulle=true&spraak=n>Lenke I FamilySearch har jeg funnet en Nils Thomassen er døpt 23.06.1776 i Østre Gausdal, som muligens er identisk med personen i 1801 LenkeI 1801-tellingen for Gausdal finnes det en Niels Christensen, 25 år, som er tjener på gården Sørbøe Lenke, og dette kan muligens være den Niels Christensen som iflg. FamilySearch er døpt 29.09.1776 i Østre Gausdal, sønn av Christen Nielsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.