Gå til innhold
Arkivverket

[#24200] Jørgen og Thorleif Martinsen


Gjest Marit Nyhus
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Nyhus

Søker etterkommere etter min mors onkler Jørgen født 27/6-1889 og Thorleif født 6/2-1907 Martinsen som bodde i Tønsberg ved skifte etter sin mor Josefine Martinsen i 1942. Disse to kom fra Hamar i Hedmark fylke. Etter det jeg har funnet ut gjennom slektsforskning bodde Thorleif i Teie på Nøtterøy? til han døde i 1991. Thorleif var gift med Magnhild, 3 barn Liv, Finn og Eva. Noen som kan hjelpe med opplysninger? Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Som ny bruker har du kanskje ikke se reglene som står der du skriver et nytt tema/innlegg:'Det er i utgangspunktet ikkje lov å leggja ut informasjon om nolevande personar, eller informasjon som kan virka sårande for nolevande personar.'Du bør som minimum legge ut din egen mailadresse slik at du kan kontaktes direkte av de som måtte vite noe!Forøvrig kan du jo starte med www.gulesider.no og skattelistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Beklager, men jeg hadde ikke fått med meg at jeg ikke kunne legge ut noe om nålevende personer. Hvis noen alikevel skulle vite noe om disse personer jeg leter etter send meg da en mail privat på marit.nyhus@c2i.net Takk for påminnelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.