Gå til innhold
Arkivverket

[#24233] Noen som har tilgang til kirkebok for Vestby 1859


Gjest Øyvind Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Pedersen

Er det noen som har tilgang til Vestby Kirkebok som kan titte etter giftemålet til Hans Jacob Brynnildsen og Maren Andreasdatter. Jeg har via family search funnet ut at giftemålet var 29 Des 1859Mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J. Nordheim

Hei,Jeg har CD m 'bilder' fra kirkeboka, men med blandet kvalitet. Høyre side av kirkeboka er generelt ganske uleselig.Men jeg finner: Vielse 29. des 1859 mellom enkem. Hans Jacob Brynnilsen, hustømmerm.(?), 29 år, og pige Maren Andreasdtr, 26 år.Brudgommens far: Brynnild Andersen, brudens far: Andreas (Nilsen?) + xxxxxxDette kan sees sammen med vielse 25.11.1854: Hans Jacob Brynnilsen Eeg 25 år gm Johanne Marie Johan(ne)sd Eeg 37 år. Brudgommens far: Brynnild Andersen, brudens far: Johan Johansen. Forlovere: Torkild Eeg og Hans Eeg.Det var alt jeg klarte å få ut av 'bildene'.Mvh Jarleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.