Gå til innhold
Arkivverket

[#24235] Iver Tostensen og Guri Eriksdtr, Ekholt, Skoger


Gjest Leif Kvernhusvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Kvernhusvik

Iver Aalrust og Guri Lykken var fra Hemsedal, gift der i 1784. De flyttet til Ekholt ca 1796/97. LenkeSønnen Halvor ble gift i Norderhov, han er min ane, de andre barna vet jeg ikke noe om. Er det noen med kilder fra Skoger som kunne slå opp når Iver og Guri døde, eventuelt om noen av barna har etterkommere i Skoger?Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Hei! :)Har Skogerboka her, men kan ikke finne dine folk, desverre. Tok et søk på FamilySearch, og kom opp med 3 mulige barn der:Erich døpt 08 NOV 1789 Nes I Hallingdal, Buskerud [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100262108397&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeMargit døpt 06 APR 1798 Skoger Vestfold LenkeMargit døpt 26 DEC 1799 Skoger, Vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kvernhusvik

Hei Liv,Takk for at du så etter, det er jo selvfølgelig fullt mulig at de har flyttet på seg enda en gang.Barnas dåp har jeg fra Hemsedal, men jeg vet som sagt ikke hvor de ble av etter 1801.mvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.