Gå til innhold
Arkivverket

[#24273] Min bestemor Anna Charlotte Henriksdatter og hennes forfedre


Gjest Rolf E Gulbrandsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf E Gulbrandsen

Min farmor var Anne Charlotte Henriksdatter f. 1868 NES, Akershus - gift med Alfred Oscar Gulbrandsen, f. 06 Jul 1864, Nittedal, Akershus, døpt: 21 Aug 1864 i Nittedal. Begge bodde sine siste år i Sigdal der de døde i 1927. Han var møller.I følge familysearch.org kan en lese at hennes foreldre var Henrik Johannesen, f.1827 og Marthe Olsdatter, f. 1821 - Kan ikke finne Henrik Johannesen (kun en person kommer opp og er fra Ringebu). Dette kan ikke stemme. Finner heller ikke Marthe Olsdatter - kun en person kommer opp og hun fra Sverige - i følge min far skulle Anna Charlotte Henriksdatter sin far het Henrik Henriksen, f. ca 1830 - uvist fra hvor. Noen som vet om andre kilder fra Nes, Akershus enn digitalarkivet og familysearch.org ? er også takknemlig for eventuelle andre opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.