Gå til innhold
Arkivverket

[#24274] Viktig i samband med nye web-cens


Gjest Bente Kopperdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Kopperdal

I denne databasen Lenke er det noko som er gale: Søkjer du på etternamn børjar på 'an' får du ingen treff. Søkjer du derimot på etternamn børjar på 'a' får du derimot fram to personar med namn 'Anker'! Dei du derimot ikkje får fram er alle dei andre personane som byrjer på A.Det siste skuldast at dette er to felt (farsnamn + slektsnamn) som er slått saman under utlegging, og denne feilen er felles for alle databasane dette gjeld.Det første (altså treff på a men ikkje på søk etter an) forstår eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Personene en har søkt fram og fått tilslag på bør stå i uthevet skrift i gården slik det er nå.Det er kanskje bedre med lyseblå bakgrunn og grå knapper framfor lyseblå knapper på grå bakgrunn. Dvs. ha det som nå, men erstatt lenkene med grå knapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Anette: Ein del slike finare detaljar vil nok koma; sikkert i kveld.Bente: Den nye er sikker på slikt noko, i alle fall inntil vidare. Det har med at tjutriks for å få det til å gå raskare ikkje er innført, enno. Men samstundes synest det å gå like fort som den gamle, med tjutriks. Men eilt sikker er eg ikkje før eg har fått testa på emigrantar frå Christiania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Kopperdal

Det må vera mogleg å sjå kva variablar ein har. Eg savner Vis alle! Det må også vera mogleg å plukka frå ei slik liste også.Søk i neste person er borte! Ein kan ikkje søkja fornamn to gongar, dvs. etter to forskjellige personar i ein familie. Dersom dette vil fungera er det vel også litt komplisert dersom ein går vidare. T.d. fornamn=Ole fornamn=brithe alder=?? Kven sin alder søkjer ein då i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg vet ikke om det har sammenheng med det Bente skriver over, men jeg får feil når jeg forsøker å søke fram en person som jeg absolutt ser i tellingen.Bergen 1900. Jeg setter gatenavn begynner med ha og etternavn begynner med hage. Så søker jeg etter personer begynner med k for å få treff på Konrad Gran Hagerup i Haugeveien, men da får jeg blank skjerm med Feil. Gjør jeg noe i feil rekkefølge eller er det andre søkefeltet som kommer fram under personsøket beregnet for neste person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til det siste: Finst ikkje. Elles treng dee ikkje leggja inn melding om ting som er i det gamle, men ikkje i det nye. Alt som er i det gamle kjem i det nye. Elles er det ein dårleg ide å samla alle saker under eit tema. Det er mykje greiare å eit 'problem' i kvart tema slik at dei kan kvitterast ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.