Gå til innhold
Arkivverket

[#24288] Tvillingbrørne Klaus Tuva og Kristen Breiviken f. 1786 frå Lom eller Skjåk


Gjest Torgeir Teigum
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Teigum

I Ættebok I for Skjåk står det på s. 258 'Klaus Tuva og Kristen Breiviken er tvillingbrør. Dei er visstnok fødde i Lom eller av far eller mor frå Lom. Dei var ikkje fødde i ekteskap, og mora døydde i barnseng. Er det nokon som veit meir om desse karane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På Fam.search er det en Klaus Tuva f.1786 i Lom og døde der 1861. Han var gift med Aagot Kristensdtr. den 28-12-1815. Hun var født 1781 Gjeiloshagen, Lom. Muligens hun her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10514.wc2&variabel=0&postnr=133&fulle=true&spraak=n>LenkeHar funnet 4 barn:Torø f.23-10-1816 Tuva LomRønnaug f.15-3-1820 LomKristen f.21-4-1822 Tuva Lom døde 1852. Gift 25-4-1844 i Lom med Anne Nilsdtr. Storlien f.10-10-1819. Datter av Nils Jacobsen Storlien og Margrete Jacobsdtr. Det kan være hun her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Teigum

Ja, dette er rette folket; eg har dei same opplysningane. Men eg lurer for det fyrste på om einkvan veit eller kan finne ut kven Klaus og Kristen var og kom i frå, for det andre finn eg ikkje att Rønnaug f. 15/3 1820 nokon stad; det står berre (Oslo) bak navnet, og eg finn heller ikkje spor etter Kristen f. 1/2 1826 - det står berre (lærar på Toten) bak han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
Gjest Atle Brandsar

Hei!I min bestefar sine notat i Ættebok for Skjåk, fann eg dette:Klaus _Johannesson_ (stroke over Tuva) og retta årstalet 1786 til 1793. Det er og påført: B.1. Kristen - fødd på Hosarøygarden. B.2. Torø - fødd på Hosarøygarden. B.3. Kristen - fødd på ein plass under Skjåk. B.4. Rønnaug - fødd på Hosarøygarden.Foreldra til Klaus Johannesson på Hosarøygard er førde som Johannes Klausson dpt. 5.2.1767 på Hosar. Gift med Torø Rust (Risheim?). _Om_ Torø er frå Rust, så stemmer det at iallefall _hans_ mor var frå Lom... Torø og Johannes fekk tvillinane Klaus og Ola (MERK: _IKKJE_ Kristen) - som vart døypt 7.4.1793.Når det kjem til Kristen Breiviken:Bestefar har ført Larsson som farnamn til Kristen, med Lars Rasmusson i parentes bak. Meir er ikkje skreve om han.Håper dette var oppklårande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Teigum

Hei!Ja, mange takk - dette var oppklårande og avmystifiserande, og stemmer med kva eg har trudd, basert på mellom anna informasjon i stamrullene til Nordgudbrandsdalske kompani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.