Gå til innhold
Arkivverket

[#24300] 'Bygdebøker ' i Minnesota.


Gjest Terje Oprann
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Oprann

Jeg er klar over at de mange plasser i statene har noe som er sammenlignbart med norske bygdebøker. Er det noen som vet om det finnes noe slikt for Houston township i Houston county i Minnesota ?Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det ligger utenom det du direkte etterlyser, men jeg brukte AltaVista til å slå opp på Houston county Minnesota, og der fist oppslags- muligheter for bl.a. gravlagte og døpte. Men dette har du vel vært inne på ? Ellers finst rundt om 100-150-års årbøker for menigheter/kirker, ofte med dåps og konfirmantlister pr. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei. generelt kan man anbefale at man prøver å finne 'Historical Society i de respektive Counties i Statene. Bruk gjerne Google for å finne frem.Her er et fint sted å starte: http://lplcat.lacrossse.lib.wi.us/houston_hs.htmlSelv har jeg fått meget bra hjelp ved forskjellige Historical Societies i Minnesota, for en billig penge.Lykke til!!mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.