Gå til innhold
Arkivverket

[#24307] Anna Luciniusdatter ogCasper Luciniussen


Gjest Paul johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Paul johnsen

Jeg söker etter Anna Luciniusdatter og Casper Luciniusen i Rödöy/Melöy.De er begge barn av Lucinius Kaspersen og Gurina Andersdatter.I f.t for Rödöy 1865 bor de på Storstenören.F.t 1900 for Melöy bor Lucinius og Gurina som Husmansfolk på Tronkleivhågen men da er barna ikke der.Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut av deres videre ferdi livet. Mvh Paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel dine folk?Trangkleivhaugen, Meløy: 1900 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1837&kenr=003&bnr=0006&ln=00>LenkeStorsteinøren, 1875, Rødøy: LenkeCasper har jeg ikke klart å finne noe på, men i folketellingen 1900 for Rødøy finner jeg en Anna Lassiniusdatter, f. 1872, Meløy, som gift fiskerkone på gården Kila. Mannen heter Anton Olsen og de har barna Anna, Ludvik og Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paul johnsen

Takk ska du ha Grethe! Det er nokk 'riktig2 Anna du har funnet.Jeg har letet sjöl,men jeg har vel oversett Anna i Kila ettersom etternavnet staves litt anderledes.Casper har jeg derimot ikke funnet,han kan jo ha dödt.Får jeg spörre deg:Er du i slekt med en ingeniör Flood sm arb. i Rendelsvik,Melöy för og under krigen?Mener siste v-krig.Mvh Paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.