Gå til innhold
Arkivverket

Mangler ikon for PM og venner


Benedicte Hauge Kulø
 Del

Recommended Posts

:unsure: Hei,

 

Jeg ser at jeg er det eneste medlemmet som ikke har noe ikon for privat melding og venner. Hva kommer det av? Særlig PM hadde vært veldig ok å ha.

Jeg har forsøkt å endre i profilen, men skjønner ikke helt hva jeg skal endre da ingenting blir anderledes.

 

Mvh Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: Hei,

 

Jeg ser at jeg er det eneste medlemmet som ikke har noe ikon for privat melding og venner. Hva kommer det av? Særlig PM hadde vært veldig ok å ha.

Jeg har forsøkt å endre i profilen, men skjønner ikke helt hva jeg skal endre da ingenting blir anderledes.

 

Når jeg ser på innlegget ditt ser jeg ikoner både for Legg til som venn og privat melding. Når jeg ser på mine egne innlegg finner jeg ikke noen ikoner der for det samme.

 

Poenget er jo at det er liten vits i å bli venner med seg selv (på nettet) og sende private meldinger til seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leif!

 

Det falt meg ikke inn! Jeg har alltid skygget unna forum med mange innstillinger, og var veldig fornøyd med det gamle. Men man venner seg vel til dette også.

 

:D Mvh Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Finner ikke noen tråd for det jeg lurer på, så prøver meg her: Hvordan gir man "ryktepoeng" til folk? Er vant til det fra andre forum, og ser jo at det kan gjøres her også, men hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men jeg leste om det i et annet innlegg som jeg ikke finner nå. Jeg tenker på prikkene under avataren. Jeg har jo to nå, er det da på grunnlag av antall innlegg? Ikke at jeg har noe stort behov for dette, det går jo an å simpelthen si takk til folk når man får hjelp. Bare lurer på om jeg har oversikt over alle funksjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkene under avataren viser at du er på nivå 2 i antall innlegg. Når du har passert 30 innlegg blir du Aktivt medlem og får 3 prikker slik som Else og meg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet hadde ryktemeter og pluss-knapper helt i starten, men dette ble fjernet ganske fort.

 

Jeg tror prikkene under avataren har å gjøre med hvilken progresjon du har i forumet.

En nybegynner har én prikk, medlem har to prikker, aktivt medlem har tre prikker, osv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.