Gå til innhold
Arkivverket

[#24375] Elly Mathiesen f. i Sarpsborg 1912 bor i Bergen ca 1927 - 1931, men hvor?


Gjest Nina Therese Brennesvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Therese Brennesvik

Leter etter Elly Mathiesens bosted i Bergen i perioden 1927 - 1931. Hun var født i Sarpsborg i 1912 og flyttet derfra til Odda og senere til Bergen, hvor hun hadde huspost i denne perioden. Er det mulig å finne adressen hennes i Bergen - og hvor kan jeg lete?Har sjekket adressebok for Bergen 1932/33 uten å finne henne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg kan dessverre ikke finne noen Elly Mathiesen registrert i Bergen folkeregisters arkiv som utflyttet, gift eller død i perioden 1920-1940.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Therese Brennesvik

Hei Eva,Elly kom til Bergen alene, og har såvidt jeg vet ikke bodd hos noen slektninger i byen. Familien hennes bodde et annet sted. Skal prøve å finne ut hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Nina Therese Brennesvik

Utfyllende opplysninger:Elly Mathiesen flytter til Odda sammen med sin far Hjalmar Mathiesen, ca 1918. Hun har søsknene Erling og Dagmar.Elly skal ha flyttet fra Bergen til Halden rundt 1930.Er faren og resten av familien registrert i Odda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.