Gå til innhold
Arkivverket

[#24403] Ole Knudtsen Sevlie f.1810 i Grimstad Marthe Andrine Simonsdt., f 1817i ?Dramm


Gjest Marianne Smith
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Smith

Ref 24319Leiter på farssida etter foreldrene og søsken til:Ole Knudtsen Sevlie f,1810 i GrimstadMarthe Andrine Simonsdatter f. 1817 i ?Drammen/Strømsø (Skoger)Begge finnes i 1856 tellinga over DrammenHar fått opplysninger om at kirkebøkene i Fjære kirke brandt i 1938. Er dette riktig?Med vennlig hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Fra FS: Marthe Andrine Simonsen døpt 17-5-1818, Tangen, Drammen med foreldre Simen Johnsen og Nilia Andersdtr. som giftet seg 11-12-1814, Skoger, Vestfold. Begge 30 år gml.Søsken: Johanne Marie døpt 19-2-1815 TangenHans Jørgen døpt 1-1-1821 Strømsø Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Smith

Stor takk til deg Carsten for hjelpe. Men jeg skulle gjerne også hatt fødselsdatoene til de to respektive. Det må jo finnes et sted siden dato for gifte finnes. Skulle også gjene hatt fødselsdato på søsteren Johanne Marie som er døpt 19.2.1815. Mangler også når disse alle er døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Smith

En takk også til Jan Peter Wiborg, som du ser har jeg lett litt her og ikke funnet noe enda. Jeg må nok bestille filmen her, men gruer litt da skriftformen er noe vanskelig for meg. Jeg finner nok noe når jeg får litt letehjelp og det kommer, men litt seinere på høsten. Takk igjen. Marianne Smith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.