Gå til innhold
Arkivverket

[#24417] Ivar Nilssen budde Landro f.ca 1816 Manger p.gj.Kan ikkje finna han foreldre


Gjest Helge Skoge
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Skoge

Ivar Nilsen var min tippoldefar. Han kom til Fjell og busatte seg på Landro (Avløpet) Oldefar min på morsida var Rasmus Ivarsen, han busette seg på Solsvik (Smio) Kven var Ivar sine foreldre? hadde han søsken? Lenke Mvh Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Eg prøver meg her.Ivar Nils. d. 1884 i Fjell, skreven f. 1811: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=FJELL35&variabel=0&postnr=2239&fulle=true&spraak=n>LenkeVar han f. ca. 1811 i Manger er det to Ivar Nils. (fld. Niels Christiansen & Kari Monsdtr.), den eine dø nok sikkert tidleg sidan han er opattkalla året etter:1) Lenke2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Du spør om Iver Nilsen hadde sysken. I min database har eg at Iver var nr. 4 i ein syskenflokk på 10. Eldste bror til Iver var ei lei nøtt å finne ut av. Det kan du lese om i denne debatten. Lenke.Dersom du er interessert i det eg har om denne familien så send meg mail-adressa di til tturoey@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.