Gå til innhold
Arkivverket

[#24421] Noen som kan gjøre oppslag i folketellingen 1930 for Texas, USA?


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Jeg henviser til et annet tema, men føler jeg skal lage et nytt tema da det faller mer mot de som har tillgang til de amerikanske folketellingen!Håper noen får gjort et lite søk for oss...På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

FT 1930 City San Benito Texas Cameron Co.Becinto(?)Urive 27 år LaborerPulshona (?)Urive 27 årDavid 4 4/12 årIshmail 3 1/12 årLidia 1 10mndLitt utydelig skrevet navn på foreldreneFar født i MexicoBegge 22 år ved ekteskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

De fire søstrene du nevner er muligens født etter at FT 1930 er tatt opp,da Lidia ikke er gamle jenta i 1930Merk at navnet her er skrevet Urive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Solveig!Takk så mye for informasjonen du klarte å finne frem for oss.Finnes det andre kilder hvor man kan finne barna født? Og finnes det senere tellinger enn 1930?Jeg glemte visst å legge ved linken til det andre temaet ang. familien: LenkePå forhånd takk for mere info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Kom til å tenke på at foreldrene muligens finnes i tidligere tellinger også, lar det seg gjøre å finne de der.Ser det står spørsmålstegn ved fornavnene til foreldrene, er det mulig å finne ut andre plasser hva de het? Slik at man får rede på det!Moren skal visst hete Maria Pulcheria etter en opplysning jeg har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Er det noen som finner ut om denne David Urive/Uribe var stasjonert ved Frankfurt am Main under den 2.verdens krig?På forhånd takk!Det er det som skal til for å overbevise sønnen til David Uriobe om at det er hans far vi har funnet frem til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.