Gå til innhold
Arkivverket

[#24507] Kjenner noen til mine oldeforeldre ?


Gjest Anne Karin Enger
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Karin Enger

Mathias Tjøstelsen Morken f. 1865, Morken og Pauline Pedersdatter Aanekreløkken f.1864,Sør Fron og Johan Olsen Hagen f.1858, Midt-Mageli i Øyer og Oline Johannesdatter Rønningen f.1866, Bjerke i Øyer var mine oldeforeldre.Jeg søker forfedre / etterkommere av disse to samt historier om dem og forfedrene deres. Alt er av interesse. Vil så gjerne danne meg et bilde av hvor og hvordan de levde. Hvem og hvordan var de som mennesker ? Finnes det noen som vet noe om disse menneskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Foreldra til Pauline, Peder Andersen og Mari Pedersdtr ble gift 11/6-1861 etter kopi fra kirkeboka paa FS.mvh Kjelaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei, jeg sitter på kirkebøker for Sør-Fron fra 1799 - 1930, send meg en e-post så skal jeg hjelpe deg med det jeg kan, det er to til som driver med akkurat denne slekta, du finner den ene på samme side som du har satt inn ditt eget innlegg. mvh.Lillian lillikri@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Anne Karin. Kan du sende meg en mail så fort du leser dette, jeg holder på å hjelpe en som har en mamma som har samme oldeforeldre som du, Mathias Tjøstelsen Morken f.1865- død 1941 og Pauline Pedersdatter Aanekreløkken f.1864 - død 1928. mvh.Lillian lillikri@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Antagelig ingenting. Hun ønsker sikkert e-mail adressen din for å sende deg noe / komme i kontakt med deg...Fort deg nå... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.